divendres, 9 de novembre del 2007

Surprise!!

Avui ha estat un dia esgotador!!!

Després d'anar a dormir a les 2:30 am, m'he aixecat a les 7'30 del matí per anar d'excursió fins a l'aeroport a buscar a certa persona que se li ha acudit aparèixer sense dir res a ningú i jo era la còmplice...

Total que sort que se m'ha acudit anar en moto i no en cotxe perquè amb tot el follón de l'Ave, està tot complicadíssim. Veient el panorama aquest matí, he sortit que semblava un embotit....amb mil capes, tot i així, m'he congelat, no m'havia abrigat prou les cames, i els texans deixen passar tot el fred....està comprobat!!!

Un cop arribo a l'aeroport truco a aquesta persona i m'en vaig a l'altra punta de la terminal (si, tonta). La trobo i anem cap al Starbucks on hem esmorzat molt bé!!;) Gràcies per convidar-me ;)

Truquem al Pepe:
M: On ets? Tinc una cosa per tu?
P: M'estan fent un massatget!!
M: Quina enveja!
P:M'ho pots deixar al despatx quan vulguis, sino aquesta tarda tinc una reunió a les 4, quan surti et truco (cap a les 5:30)
M: mmmmmmm....no, no t'ho puc deixar al despatx, truca'm quan puguis...
P: Ok, see you later!

(Per els qui encara no ho havieu deduit, aquesta persona fantàstica i meravellosa que ha aparegut avui per Barcelona era la Cris Ferrer)

Total que jo tenia entreno a les 11 i classe a les 12'30 axí que anem a casa meva a deixar la bossa i companyia i jo piro i la Cris va cap a Pl. Cat. Li he donat unes claus de casa per si volia tornar, i quan ha tornat s'ha confós de pis i es pensaven que els estaven robant!!! xDDDDDDDDDD
Desastre!!!

Anyway, quan he sortit de classe he anat a dinar amb ella i el Marco a un japo i ens hem posat fins el cul de sushi!!

Després de dinar hem fet una visiteta per el Sephora




i la Cris m'ha maquillat fantastica increible i meravellosament bé!

Una visiteta al Zara i cap a casa a fer la migdiada, que estem petades!!! mentre esperem que el Pepe truqui.

Finalment truca a les 17'45 i anem cap al despatx, la Cris ha trucat al Pepe i estava parlant amb ell mentre jo picava a la porta. Obre la secretaria i el Pepe li diu a la Cris: Parla més fort que no et sento!!! aixi que la Cris apareix i diu: Ara em sents¿?

La cara del Pepe ha estat boníssima!!!




i ara, a les 10 de la nit a entreno!!!! quin pal que fa amb la rasca que ja fa a Barcelona!!!

i després d'aquest dia, encara se m'ha acumulat més feina!!! :S

Bon cap de setmana a tothom!

----------------
Now playing: RadioheadNo Surprises

2 comentaris:

annabimbana ha dit...

que esgotador!!! i aixo sense haver avisat a ningu, mala amiga, aquestes coses s'expliquen.. jeje, es broma!

Cristina ha dit...

hahahhahaha!! GRAAAAAACIES MARTAAAAA!!!!!!!!! magrada xk la canço de NO Surprises de radiohead es la que tinc posada el mobil!!!! XD bueno, vas ser una complice perfectament maquillada, pentinada i guapisima!!! thanks again!!!