diumenge, 4 de novembre del 2007

SAT

Ahir vaig fer el SAT!
La redacció va ser tirant a patètica, pero la resta...bueno, es va fer el que es va poder.

Exemples de preguntes de mates (que son les més catxondes):

1- El seguent cercle ha estat dividit en 9 parts iguals:



Quant val x?

No cal que posi les opcions, oi?

(El més fort és que hi havia una anglesa/americana/noséd'oneraperòparlavamoltbéanglès que es va passar una bona estona pensant.....sense comentaris...)


2- Si 6x+2y=4 quina de les seguents afirmacions MUST be true??

a) x > y
b) x < x =" y"> 3x
e) y <>



3- Quants triangles rectangles com el seguent calen per formar un quadrat sense superposicions?



tampoc cal que posi opcions, oi?


I així podria seguir....




...per la resta.......la feina no s'acaba....així que vaig a currar una mica...


----------------
Now playing: The Fratellis - Whistle For The Choir

4 comentaris:

nika ha dit...

que es el sat aquest? tipus GRE per anar als u s and ei?
buah...pos no et riguis que jo no sé contestar a les preguntes de mates eh?? XDDDD

annabimbana ha dit...

jeje! segur que has aprobat, jo resare perque t'agafin i aixi no haver d'aguantar-te tot un any... es broma, que aixo es quedara avorrit pero que hi farem! aixi podre venir a veure't i patejar mes mon!

Kika ha dit...

hahha....ja et vaig dir que les mates estaven tirades!!!ja em diras aviam quan et donguin els resultats....per cert avui vaig a veure un partit (pero no es de torneig ni res) de les de basket femeni de TTU ja et dira aviam que...es k ens presenten a la mitja part...pero wneo sera una cutrada la nostra aparicio...jejej
escolta i unis k tal...ja tens alguna o saps algunes que podries anar i tagradaria o algo...nose tia informam!!!
petonet!

...Ingrid...

Gemma ha dit...

q et van dir??? em tens desinformadissima!