dilluns, 5 de novembre del 2007

Alvin y las ardillas


Ahir vaig descobrir que una mítica pel·lícula de la meva (i dels meus germans/es) infancia, aquella que m'he tragat com a mínim 50 cops, aquella que quan s'acabava, la rebovinava per tornar-la a mirar......aquella...La vuelta al mundo de Alvin y las ardillas..l'han digitalitzat i aquest nadal (exactament el 21 de desembre a Epanya) l'estrenen.


No serà la meteixa historia, però és una peli que s'ha de veure...

Per ara us deixo amb el trailer.....que no diu gaire res, pero bueno...






----------------
Now playing: Ronan Keating - Long Goodbye

2 comentaris:

Gemma ha dit...

this is the long goodbye...
saps que tinc una actuacio en concert de quan la cantava sense que stigues en cap cd....adoro aquesta canço!!!!
....no em peguis: no he vist la peli!!!! me la baixare remasteritzada i totes aquetes coses! ;P
....un petonet!
...aixi que si men vai perdeu!! que farem amb vosaltres???

Kika ha dit...

oh my god!!!!!!!!!quins records!!!!jolin tia ara mas posat mega melancolica!!!no es fa aixo!!!jaja....lanem a veure juntes ee!!!!no es val fer trampa .......no em traiexis!!!!
un peto temmmm!!!!!!!

...Ingrid...