dijous, 24 de gener de 2008

Renée C. Byer - Pulitzer 2007

Seguint amb les fotos....la guanyadora del Pulitzer 2007 es Renée C. Byer amb el seu reportatge "A mother's Journey"

Aquesta és la foto més coneguda del reportatge....i es que és brutal!!!


  • Renée C. Byer ha ganado el Pulitzer 2007 al mejor reportaje gráfico por las fotos de la vida de una madre y su hijo de 10 años enfermo de cáncer.
  • La fotógrafa, del periódico Sacramento Bee, y otra periodista del mismo medio siguieron a Derek y su madre durante semanas.
  • El reportaje se publicó el pasado verano, una vez que Derek había fallecido.
  • La autora de las fotos asegura que con ellas quería llevar algo de esperanza a las familias con hijos enfermos.

El reportaje que la hizo merecedora del premio se titulaba "El viaje de una madre" y contaba la historia de Cyndie French, una madre soltera, y de su hijo Derek, aquejado de un neuroblastoma, un tipo poco habitual de cáncer. Las emotivas y a la vez descarnadas fotografías de Byer sirvieron para ilustrar una serie de cuatro artículos en la que se narraba la lucha imposible contra el cáncer del pequeño(entonces con solo 10 años) y el coraje y entereza de su madre.Las fotos acompañaron al texto escrito por Cynthia Hubert y fueron publicadas en el Sacramento Bee en el verano de 2006.



El jurado que le otorgó el premio destacó "el retrato íntimo de una madre soltera y de su hijo a medida que éste pierde su batalla contra el cáncer".

us deixo unes cuantes fotos més del reportatge, pero si les voleu veure totes, aneu aqui









He posat les "light"...si voleu veure el reportatge sencer, aviso que n'hi ha de dures....pero val la pena.....

3 comentaris:

Gemma ha dit...

....molt chules tb! mencanten els posts amb fotos! jejejej ;P
mhe estat miran les altres i crec que les que has posat son les millors...les altres juguem mes am el tros sentimental però com a fotos no son tan bones...

Neus ha dit...

eiiiixxxx marta!!!! la gemma em pregunta moltes vegades, has entrat al blog de la marta?¿has vist el que ha penjat?¿? i alguna vegada he entrat però la veritat no en tenia costum....sorry...però avui he decidit entrarhi tb per consell de la gemma i he decidit posarte a la barra de favoritos per així entrarhi més sovint jejejej perquè tenia raó: està chulo el blog! jejejjeje

Mar's ha dit...

uoooooo!!! que guai!!!! has pres una bona decisió!!! jejej


jo ja fa temps que us tinc a favoritos(suposo que ja te n'havies adonat, no? jajajja

un peton!!