dimecres, 23 de gener del 2008

Millor Cançó Original - Oscars 2008


Com que la Gemma ja s'ha encarregat de penjar les nominacions als Oscars 2008, jo em dedicaré simplement a ensenyar-vos les cançons nominades a millor cançó original:

Falling Slowly de Once



Happy Working Song de Enchanted



So Close de Enchanted



That's How You Know de Enchanted




Raise it Up de August Rush



Trobo molt fort que hi hagi tres nominaciones per la mateixa pel·li quan, ni la pel·lícula ni les cançons son res de l'altre món....serà que no hi ha altres cançons originals per poder nominar.....com per exemple...

Guaranteed de Into The Wild



Grace is Gone de Grace is Gone



realment no m'agraden gaire les nominacions....a veure els resultats.....jo, per mi, voto a Once, però veient les nominacions, es molt possible que guanyi alguna de Enchanted

5 comentaris:

Gemma ha dit...

...i això ho has tret del meu link de blog de cine i ho se...pq estimo aquella apgina i hi entro cada dia...

...nava a posar el mateix post! jejejeje...no has vist, once, oi??? que graaan que es...es el cantant de the frames...

Mars' ha dit...

siiiiiiiiiiiii, pero jo he canviat algunes coses....com els links de les pelis i les ultimes cançons, ell posa la de rataouille, i jo no l'he posat (no es que no m'agradi, pero aquestes m'agraden mes.....jejej...sobretot la primera....:D

tot i que ja la coneixia abans la pagina, ara ja la tinc afegida al rss...

once...he vist...la meitat...jejeje es que em vaig adormir...tenia massa son...i com que tota l'estona estaven cantant i les cançons es feien interminables, pos els ulls s'anaven fent petits!!!xD...pero el moment de la cançó si que el vaig veure...xD

no sabia que fos el cantant de the frames!!! m'encanta la de sad songs!!

Gemma ha dit...

per ceeeeert! les cançons del lateral! ....la davui es del tribut del heath ledger...no la coneixia la cançó! lhe descoert quan he trobat el video en el youtube....jejejeje es chula, eh!

Mars' ha dit...

jaja!!! jo tampoc, pero ja esta baixada i amb 4 estrelles!!!! jejeje i m'agrada molt!

Kika ha dit...

wow! si que te nominacions enchanted no?¿....
a veure que surt...
temmmm

...Ingrid...

P.S: sort amb el projecte si encara no leu entregat! ;)