dissabte, 26 de gener del 2008

Polònia

Tinc males notícies....i es que arriba la fi de Polònia, el programa de TV3 i es que resulta que el volen passar a cuatro.....i com ja ha quedat desmostrat altres vegades com per exemple amb Una Altra Cosa, cada cop que els espanyols ens roben un programa bo el fan malbé per totes bandes....i això és el que crec que pasarà amb Polònia.
A demés, crec que els espanyols no s'ho pendran bé....són així de capcuadrats!!

si voleu llegir l'article (amb el que no estic gens d'acord)....aquí el teniu...de mentres, jo us deixo un video del programa, mentre encara és bo....



el vídeo és brutal....Supercatalunyipastarrufumillonoso...juas!!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

en serio ho volen canviar de canal????
quin gran error!! se narrepentiran tota la seva vida i més...
...jo quan el buenafuente sen va na de tv3 el vaig deixar de veure i no hi he tornat mai més...es que no son el mateix quan marxen...

Kika ha dit...

m'encanta!!!!!!gracies per posarne una mica....com a minim ja que no ho puc veure en directe....pos algo veig...jeje :D
quina merda que marxin...xk es k es lo de sempre...en castella no te gracia el programa...a mes segur que no ho faran sobre catalunya sino sobre espanya...a saber quin nom li posen....lo unic que magrada es que sen va a cuatro que es la cadena mes decent ...millor que tele5 o la merda de antena 3!!!

tem

...Ingrid...

annabimbana ha dit...

jo no se si ho entes malament, pero pel que diu a l'article, a cuatro faran una versio del polonia, pero no diu que el deixin de donar a tv3, simplement crec que en faran un altre i ja esta,no? per cert, ingrid, ara hi ha un podcast que posen el millor de cada capitol de polonia. baixate'ls de l'itunes i ja els podras veure.