dissabte, 26 de gener del 2008

Atonement


Com ja havia dit....li volia dedicar un post a aquesta pel·lícula, però no només perque em va encantar, sino també pel vestit que porta la Keira Knightley. simplement M'ENCANTA!!!! si jo per alguna actuació divina algun dia arribo a tenir un cos que s'apropi miínimament d'alguna manera al d'aquesta noia, l'he d'aconseguir com sigui...m'encanta m'encanta m'encanta!!!!









Ja sabeu...si algun cop no sabeu què regalar-me......això seria una
MOLT BONA OPCIÓ!!!

Ara les imatges de una de les escenes de la pel·lícula...





2 comentaris:

Gemma ha dit...

mooooooooooolt chulo el vestit!!1 però si algun dia et treus 20 cm. i no se quans kilos i sembles un sac dossos com ella not quedarà tan be com et quedaria si tel posesis ara tho asseguro!!! ;P
en serio molt chulo!

escolta nom vai enrecordar de diro al mail (pq ho vaig donar per fet)...que si veieu el mayer i tal el podeu agafar lemboliqueu el factureu i mel porteu de record...si això no us tindré en compte que nom porteu la crema de cacahuet...jejejejeej

Kika ha dit...

molt maco el vestit pero aquesta tia esta massa prima i planisssimaaaa!!!!no magrada com li queda a la primera foto...no te teta per omplirlo tia!!!en serio......a tu ara et quedaria millorr...i en serio aquesta tia lo unic que te es que esta com un pal...pero massa o sigui que pel meu gust no te bon cos....
o sigui que si saps on venen el vestit digam'ho que jo tel comppro...perque fijo que et quedaria de conya...i la peli de que va?...es que no l'havia ni sentit!
per cert al final no vam anar a veure alvin y las ardillas!!!....:(((((((((
weno un petonet...
truqueume algun dia...que jo truco xo ningu contesta...

...Ingrid...