dissabte, 5 de gener del 2008

Els 10 CD més venuts de 2007

Aqui esta la llista dels CD més venuts de 2007:


1- En primer lloc Amy Winehouse amb Back to Black



A mi no em mata...

2- En segon lloc la banda sonora de High School Musical 2



esta prou bé, pero un cop vista la peli...

3- En tercer Lloc Linkin Park amb Minutes to Midnight




No està malament...

4- Nelly Furtado - Loose




Aquest està bé

5- Mika - Life in Cartoon Motion



Aquest és GENIAL

6- Avril Lavigne amb The Best Damn Thing



Bastant bé

7- Eagles - Long Road Out of Eden



Ni idea...he escoltat un parell de cançons i, ni fu ni fa...

8- Josh Groban amb Noel

No he trobat cap d'aquest darrer CD, pero aqui van un parell que he trobat, perque veieu com sona aquest home.





A aquest home no el coneixia :S

9- Michael Bublé - Call Me Irresponsible




A mi no em mata gaire aquest home

10-Justin Timberlake - FutureSex / LoveSounds




Aquest encara menys....:S



Sincerament, si jo influís d'alguna manera en aquesta llista, per mi seria MOLT diferent...



4 comentaris:

Gemma ha dit...

dons per fet que deuen ser els més venguts a eeuu, no??? ...jo hi ha una cançó del justin que la tinc superviciada, em surt de les mes escoltades al last.

...epl que fa als videos del mayer nos pot arreglar, els del austincitylimits (que per cert li cau molt a prop a ta germana im fa molta enveja) lhan tret per allo dels drets de imatge....que se le va a hacer....so sorry!

Mars' ha dit...

no se si son els mes venuts a eeuu, pero estaven a una pagina espanyola!

annabimbana ha dit...

pos almenys hi ha linkin park.... jeje! no se, segurament els que hi ha son els infantils perque els papes els compren als nens, i els tipus jazz/swing que tambe compren els papes... els mes tipics es baixen molt pero no es compren tant!
per cert, sin reservas i soy leyenda les tens baixades? perque sent aixi... i want them, please!

Mars' ha dit...

Gemma!
he de dir-te que la llista aquesta és a nivell mundial!!