dimarts, 8 de gener del 2008

Perquè no porto tacons

Els que em coneixeu, molts cops us haureu preguntat perquè no porto mai tacons...

_La resposta fàcil és perquè diguem que no trobo gaires sabates del meu número, però aquesta no és la veritable raó: sino que em preocupo per la meva salut i aquí queda demostrat que no és bo tant pels peus com pel genolls portar tacons, així que jo, no en porto....jejejej



Aqui un video de unes alemanes que es dediquen a fer curses amb sabates de tacó....deuen acabar amb els peus macos....jo, al primer pas ja estaria amb un esguinç a cada peu...xD



tot i que per 10 000€ jo 'ho pensaria....xD

PD: no entenc res del que diuen, aixi que alguna traducció seria benvinguda...xD

6 comentaris:

Mars' ha dit...

Jo em quedo amb les sabates grogues i negres i amb les daurades!!!! brutals!

Gemma ha dit...

.......si si excuses!!! jejejeejej....tes dificil trobar sabates pel numero que portes?? no men parlis daixo eeeee! ni men parlis que et guanyo i de mooooolt! ;P

Mars' ha dit...

asi?
quin peu tens?
no sabia que tu també tinguessis un peu gran!!!
jo als usa mirare si hi ha algo més que aqui, que no és gaire difícil!!

Gemma ha dit...

un 43!!!! no ho sabies??? si jo thavia preguntat quin peu tenies milions de vegades i era es petit que el meu i ho se!!!!
....a alemania nhi ha..jejeje...creus que a usa nhi pot haver tb?

...no havia vist la contestacio abans! per ceeeeeeeeeert!" he vist que ja has vist la peli que mhavies demanat!! jo que te lestava baixant amb tota la ilusio del mon....gluglu...

Mars' ha dit...

No nena, no es més petit! jo també tinc un 43!!! i des de fa molts anys, aixi que no sé què recordes...xDD

i lo de la peli...la vaig trobar per baixarmela per torrents, pero estava fis els 92,9% i la vaig poder veure, pero faltava el final...aixi que segueix amb la teva ilusio per baixarmela, perquegracies a tu la veure complerta...

Gemma ha dit...

doncs ja la tinc baixada!!! ;P

buaaaaaaaaaaaala compartim peu i no ho sabia!!!