dimarts, 12 de febrer del 2008

Watercube-Beijing 2008

Avui s'ha inaugurat el recinte on es celebraran les probes de natació a les properes olimpiades de Beijimg 2008 que començarà el 8 d'agost (08-08-08)


Està al costat del Bird's nest que també mola molt, i que és l'ultim del 1001 buildings you have to see before you die, que és l'edifici que veieu al fons.
Quan nosaltres hi vem ser hi vem passar pel costat pero estava en construcció...així que no el vem poder visitar....:( però els vem veure...aquí està la proba...jej



Aqui us deixo algunes fotos, cliqueu aqui per veure'n més:







el vídeo de presentació:



i un de com ha quedat:



Doncs a mi em mola.........

3 comentaris:

annabimbana ha dit...

bueno, et comento en aquest perque es l'ultim: la canço de lili ja la tenia i m'agrado molt (tenen varies cançons bones, com endless soong). jo voto pels m&m's marrons, que es el que mes s'asembla al taronja. El musical de lost es brutal, pero tenint en compte que a londres fan el del senyor dels anells... (per cert, quan hi anem?). per acabar, em mola molt l'edifici aquest de l'aigua, pero en el primer video surt una pantalla holografica en mig de l'estadi que no he vist en el construit, tu creus que l'hauran feta? perque mola 4 pobles....

Gemma ha dit...

o sigui: ja mestas explciant com has posat la capçalera del blog pq ho he intentat 40 vegade si no sé com fer-ho!!! gràcies per adlentat!!! et deixaré que siguis la meva mente pensante per això! ;P

Mars' ha dit...

jo també m'he fixat en el tema dels marcadors, pero no crec que fagin la flipada del video de presentacio que no tenen cap tipus de subjecció...a l'altre video es veuen uns altres marcadors, pero estan a la punta de la piscina i bastant a ran de terra....aixi que no se si en posaran algun mes pero suposo que seran tipo camp de basquet....encara que no saps mai el que et pots esperar dels xinos....

tema londres....quan vulguis....ja saps que per viatjar jo sempre estic disposada....

tema M&M...el marró precisament es el que no entenc....xD

Gemma....ara faré de mente pensante i et contesto el teu mail amb indicacions detallades de com fer lo de la capçalera...;)