dimarts, 26 de febrer del 2008

Peter & the Wolf

La majoria de la gent, quan surten les nominacions als Oscar es dediquen a mirar totes les nominades i decideix quina li agrada mes....jo, que soc aixi de rara, m'espero a que hagin sortit els guanyadors per fer-ho....i m'he mirat el guanyador a millor curt d'animacio: Peter & the Wolf
Es veritat que dintre de les nominades es de les millors, pero hi ha un altre que tambe m'ha agradat prou: Meme les pigeons vont au paradis.


Peter & the Wolf









Meme les pigeons vont au paradis



us penjo aquestes dos que son les millors....pero si voleu veure els altres nominats, us deixo els links:

Madame Tutli-Putli (Part.1)
Madame Tutli-Putli (Part.2)

My Love (Part.1)
My Love (Part.2)
My Love (Part.3)

I Met the Walrus (Aquest es trailer perque no esta penjat l'original...)

1 comentari:

Gemma ha dit...

la dels colomets diria que la vaig penjar un dia al crispetes....
...i la del llob la vem veure a viena davant de lajuntament amb la sara i lanna! la feien gratis!!! hi ha una foto de la pantalla gegant on la projectaven al meu fotolog de fa uns dies!
molt chula!