divendres, 6 de març del 2009

Boicot Against Revolution Computer

No se on aneu generalment quan heu de comprar algo d'electrònica, je generalment vaigg al c/Sepúlveda de Barcelona on hi ha moltes botigues d'electrònica. Allà és tot bastant més barato que en botigues més conegudes com PC City, Fnac, Miró etc.... en tot cas, si no us voleu llegir la meva història, llegiu directament l'últim pàrraf...

L'altre dia necessitava una carcassa per a un disc dur que se m'havia espatllat i vaig entrar a la primera botiga que vaig veure que no hi havia cua, perquè al PC green era increible la cua (as usual) i com que el preu no variava tant, vaig cometre un error molt gran: entrar al Revolution Computer.

Em va atendre una noia molt "maja" i em van vendre el que necessitava. Fins aqui molt be. El sproblemes arriben quan, un cop montat tot, conecto el disc dur al PC i no me'l reconeix....aixi que vaig a la botiga un altre cop (que no es que em quedi precisament al costat de casa...pero weno...viajecito al canto....total, que quan explico el que em passa surt el so-called "tècnic":
Marta: bla bla bla...
T: let's see...aixo es que se t'ha fet malbe el disc dur (i es pira)
la Marta amb cara de tonta...(el persegueix) : que vol dir? que ho he perdut tot? que ja no ho puc aprofitar i que he tirat els diners inutilment? que puc fer ara?
M: Ara res, el problema no es de la carcassa, si la vols aprofitar pots comprar un altre disc dur i posar-lo (això és el que vaig deduir que deia perque el tio s''havia posat a carregar capses i em parlava d'esquenes...)

Amb un disc dur nou (comprat a una altra botiga, of course, i havent-me cagat en el canon de la SGAE dels nassos que em va fer pagar 20€ més del preu real...) montadet i conectadet....tampoc me'l reconeixia.......torna a la botiga...i l'home borde de torn em diu: jo si vols te'l deixo muntat i funcionant i en mitja horeta el tens.....pero clar, això té un cost de ma d'obra de 25€ +IVA (osease 1h de mà d'obra per algo pel que es triga 2 minuts) i quan li pregunto si el que s'a de fer es tal i qual Pascual (que es algo que no em vaig atrevir a fer, em diu....aaaaaaaaaa...aixo no t'ho puc dir.....i jo: aaaaaaaaaaaaaa....doncs et fots la ma d'obra i els teus 25€+IVA pel cul CAPULLO!!


així que us demano...PLEASE!! quedeu-vos amb el logo i


NO ANEU A AQUESTA BOTIGA!!!!


btw...efectivament, ho vaig fer jo a casa i vaig trigar 3 minuts.....i me'n vaig estalviar 28!!!



btw2: noves actualitzacions al sotd: (links a la dreta)


# 05/03/09 Roll The Credits - Paula DeAnda

# 04/03/09 Hey Now - Augustana

# 03/03/09 Serious Mistake - Plain White T's

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Mira que no hi vaig mai (jo no compro res freaky. A casa meva, dos que ja sabem es barallen per fero ells)pero tindré en compteel teu consell!

annabimbana ha dit...

ke passava amb el disc dur? no te'l vaig montar be? ooops!

annabimbana ha dit...

per cert, m'encanta la imatge que has penjat!!!